Kembar Paling Seiras Di Dunia Kongsi Teman Lelaki


PASANGAN kembar, Lucy dan Anna Decinque dari Australia merupakan kembar paling seiras di dunia yang berkongsi teman lelaki.
Kembar dari Perth itu berkongsi lelaki, tidur di katil yang sama, makan makanan yang sama serta jumlah yang sama.
Mereka sememangnya sejak lahir sudah seiras namun itu tidak menghalang mereka untuk menghabiskan 250 ribu dollar untuk pembedahan termasuklah boob job!
twins2
Lucy dan Anna pertama kali diberi gelaran kembar paling seiras oleh seorang procuser TV selepas mereka sertai rancangan prank di Jepun.
Kenyataan itu dikuatkan lagi selepas salah sebuah komputer di dalam rancangan terbabit turut tidak dapat mengesan kelainan mereka.
twins3
“Ianya terbukti di Jepun dan kami ambil cabaran itu dan membuktikan kami merupakan pasangan kembar paling seiras di dunia,” kata mereka kepada Channel Seven’s Sunrise.
Pasangan itu juga berkata berkongsi teman lelaki adalah satu jalan yang terbaik berbanding sebelum ini kisah cinta mereka yang selalunya gagal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Write a Comment

PERINGATAN: Pihak F&S NETWORK tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian dari pihak kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

PALING HOT

Subscribe Now!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Top