Zarina Anjoulie Tegur Rakan Artis“Sebelum Beli Alphard Tu Beringat La Ye”


Isu anak seni pelukan bantuan saat Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilaksanakan semakin hangat. Selepas beberapa selebriti menunjukkan tanda sokongan terhadap cadangan ini, namun sebaliknya kepada pelakon Zarina Anjoulie.
Zarina, nama sebenar Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul, 33, tidak bersetuju dengan cadangan beberapa rakan artis yang meminta bantuan kerajaan akibat terjejas sumber pendapatan sepanjang PKP

Menerusi posting terbarunya di Instagram peribadinya, dia menegur para artis supaya lebih beringat ketika berbelanja ketika sedang bermewah. Tanpa menyebut mana-mana nama, Zarina berkata artis terbabit sebelum ini memperoleh pendapatan beribu-ribu ringgit dan menayangkan gaya hidup mewah di media sosial.

“Kamu yang pilih cara hidup begitu, tolong utamakan pada mereka yang lebih memerlukan,” katanya.
Terdahulu, penyanyi Black Hanifah ada mengeluarkan sebuah kenyataan mengatakan sebahagian penggiat seni terjejas selepas pelaksaan PKP dan mengharapkan kerajaan memberi bantuan yang sewajarnya.
Walaubagaimanapun, cadangan Black telah menerima tanggapan negatif dari netizen di media sosial. Rata-rata mereka tidak bersetuju dengan cadangan ini memandangkan ramai artis dilihat hidup mewah sebelum ini. Bantuan seharusnya dihulurkan kepada rakyat yang lebih memerlukan dan hidup susah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Write a Comment

PERINGATAN: Pihak F&S NETWORK tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian dari pihak kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

PALING HOT

Subscribe Now!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Top