Ronaldo Ucap Tahniah Kepada Faiz Subri Menang PUSKAS



Ronaldo Ucap Tahniah Kepada Faiz Subri Menang PUSKAS|Tahniah buat pemain bola sepak Pulau Pinang, Faiz Subri kerana dinobatkan sebagai pemenang anugerah PUSKAS FIFA yang berlangsung malam tadi bagi kategori gol terbaik. Menjadi lebih manis apabila Faiz, 29 merupakan pemain pertama dari Asia yang berjaya merangkul anugerah tersebut yang diadakan di Switzerland. 
Hasrat Faiz untuk bergambar bersama pemain dunia Christiano Ronaldo tercapai pada majlis anugerah tersebut. Bukan itu sahaja, Ronaldo turut mengucapkan tahniah kepada Faiz. 
"Selepas saya menerima anugerah itu, Cristiano Ronaldo mengucapkan tahniah kepada saya. Saya juga sempat bergambar dengannya, memang ketika itu saya tak tahu nak kata apa lagi,"


Faiz mendapat undia paling tinggi iaitu 59.46% bagi sepakan gol Pulau Pinang menentang Pahang pada 2016.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Write a Comment

PERINGATAN: Pihak F&S NETWORK tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian dari pihak kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

PALING HOT

Subscribe Now!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Top