Majikan Suruh Goreng Ikan Segar, Ikan Flowerhorn Akuarium Yang Digoreng


Majikan Suruh Goreng Ikan Segar, Ikan Flowerhorn Akuarium Yang Digoreng|Baru-baru ini menjadi viral apabila seorang majikan Zhi Chun dari Singapura memuat naik gambar ikan jenis Flowerhorn miliknya yang digoreng. Hal itu terjadi disebabkan salah faham antara dia dan pembantu rumahnya. 
Chun menyuruh pembantu rumahnya untuk menggoreng ikan segar yang ada di rumah. Malangnya, pembantu rumahnya mengambil ikan segar dari akuarium dan terus goreng. Terkejut Chun apabila pulang ke rumah ikan kesayangannya sudah selamat digoreng! 

Bagaimanapun, ramai netizen yang mengatakan ianya adalah dicerita lama yang dihebahkan semula. Walaupun apa pun cerita ni tetap buat ramai orang terhibur termasuk korang kan? 
:P Jangan serius sangat okay?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Write a Comment

PERINGATAN: Pihak F&S NETWORK tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian dari pihak kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

PALING HOT

Subscribe Now!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Top