Search Engine Optimization Panduan Permulaan


Pengoptimuman enjin carian sering tentang membuat pengubahsuaian kecil untuk bahagian laman web anda. Apabila dilihat secara individu, perubahan ini mungkin kelihatan seperti penambahbaikan berterusan, tetapi apabila digabungkan dengan pengoptimuman lain, mereka boleh memberi kesan yang ketara kepada pengalaman pengguna laman web anda dan prestasi dalam hasil carian organik.

 Anda mungkin sudah biasa dengan banyak topik dalam panduan ini, kerana mereka bahan-bahan penting untuk mana-mana halaman web, tetapi anda tidak boleh membuat yang terbaik daripada mereka.

Walaupun tajuk ini panduan ini mengandungi perkataan "enjin carian", kami ingin mengatakan bahawa anda perlu membuat keputusan pengoptimuman anda pertama dan utama pada apa yang terbaik untuk pengunjung laman web anda.

 Mereka adalah pengguna utama kandungan anda dan menggunakan enjin carian untuk mencari kerja anda. Dengan memberi tumpuan terlalu keras pada tweak tertentu untuk mendapatkan kedudukan dalam keputusan organik enjin carian tidak boleh memberikan hasil yang dikehendaki. pengoptimuman enjin carian adalah tentang meletakkan kaki terbaik laman web anda ke hadapan apabila ia datang kepada penglihatan dalam enjin carian, tetapi pengguna utama anda adalah pengguna anda, bukan enjin carian.

Laman web anda mungkin lebih kecil atau lebih besar daripada tapak contoh kita dan menawarkan kandungan yang jauh berbeza, tetapi topik pengoptimuman kita bahas di bawah perlu memohon ke laman web pelbagai saiz dan jenis. Kami berharap panduan kami memberikan anda beberapa idea-idea baru tentang bagaimana untuk memperbaiki laman web anda, dan kami ingin mendengar soalan-soalan anda, maklum balas, dan cerita-cerita kejayaan dalam Google Webmaster Bantuan Forum.


Contoh boleh membantu penjelasan kami, jadi kami telah mencipta satu laman web rekaan untuk mengikuti sepanjang panduan. Bagi setiap topik, kami telah berisi keluar maklumat yang cukup mengenai laman web ini untuk menggambarkan titik yang dilindungi. Berikut adalah beberapa maklumat latar belakang mengenai laman web ini kami akan menggunakan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Write a Comment

PERINGATAN: Pihak F&S NETWORK tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian dari pihak kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

PALING HOT

Subscribe Now!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Top