Rossa Kononnya Bercinta Dengan Kerabat Diraja


Rossa Kononnya Bercinta Dengan Kerabat Diraja|Ikutkan, gosip ini sudah dua tahun Admin dengar tapi tiada sumber sahih yang boleh mengesahkannya. Malah tuan empunya diri pun sering saja menafikannya.

Sehinggalah satu hari teman Admin bangkitkan semula khabar angin mengenai penyanyi popular Indonesia, Datuk Rossa didakwa sudah berkahwin dengan kerabat diraja Pahang.
Hal ini timbul apabila teman Admin mendakwa ternampak penyanyi itu mesra bersama kerabat itu di satu hotel terkemuka di Sarawak, baru-baru ini.
Kebetulan teman Admin berada di situ dan bertanya dengan beberapa orang di sana mengenai kehadiran penyanyi itu di hotel tersebut.
Mereka mendakwa, penyanyi itu berada di sana untuk bercuti dengan suaminya. Lebih mengejutkan, suaminya itu dipercayai kerabat diraja.
Sudah tentu kawan Admin ternganga mendengar berita itu hingga tidak sabar menyampaikannya kepada Admin. Kalau betul dakwaan itu, Admin tumpang gembira sebab umum tahu nama Rossa tidak asing di negara kita. Penyanyi yang popular dengan lagu Ayat-ayat Cinta itu memang sering ke Malaysia menjayakan undangan persembahan.
Bagi Admin, jika betul berita yang Admin dengar itu, terhapus juga gosip hangat yang memperkatakan Rossa kononnya bercinta dengan Afgan sebelum ini.
Apa pun, kita tunggu sajalah penyanyi Tegar itu sedia berkongsi berita gembira ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Write a Comment

PERINGATAN: Pihak F&S NETWORK tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian dari pihak kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

PALING HOT

Subscribe Now!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Top