Johan Dikongkong & Dikawal Ketat Oleh Bini.. Betul Ke?


BELUM pun reda kontroversi cium mulut di Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2014, muncul pula khabar angin baru yang dakwa pelawak terkenal, Johan sering dikongkong dan dikawal ketat oleh isterinya, Ozlynn Wati.
Kenyataan itu dikukuhkan selepas ada menyatakan segala tindak-tanduk dan keputusan yang dibuat pelawak itu perlu disaring oleh Ozlynn.
Bagaimanapun, Ozlynn yang merupakan seorang pelakon menafikan dakwaan tersebut.
Jelas Ozlynn, dia hanya membantu dalam menasihati suaminya mengenai perkembangan kerjaya seninya.
“Bagi saya, tidak timbul soal saya mengongkong Johan kerana apa yang saya buat adalah untuk kebaikan Johan juga. Kebetulan saya terlebih dahulu menceburi bidang ini berbanding Johan yang kerjaya seninya baru bermula sekitar 2007.
“Sepanjang tempoh itu juga, dah banyak pengalaman yang saya lalui dan apa yang saya lalui dulu itulah yang saya jadikan panduan untuk membantu kerjaya seni Johan pula,” kata Ozlynn.
Dalam pada itu, Ozlynn mengakui dia banyak memastikan Johan mengikuti jadual kerana suaminya terlalu sibuk dan menasihati Johan mengenai tawaran pekerjaan yang mendatang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Write a Comment

PERINGATAN: Pihak F&S NETWORK tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian dari pihak kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

PALING HOT

Subscribe Now!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Top