9 Gambar Che Ta Di Usia 19 Tahun Yang Tak Pernah Anda Lihat


 Inilah Gambar Che Ta Di Usia 19 Tahun Yang Tak Pernah Anda Lihat|Nama Rozita Che Wan atau lebih dikenali sebagai Che Ta tidak asing lagi dalam industri hiburan tanah air. Walaupun sering mencetuskan kontroversi panas, namun dilihat beliau tidak cepat mudah melatah. 


Umum ketahui, kejelitaan yang dimiliki oleh Che Ta tidak dapat ditandingi. Meskipun sudah berusia 40-an namun dilihat beliau masih mampu mengekalkan kecantikan, malah dilihat seperti anak dara! Sudahlah cantik, dikurniakan pula anak perempuan secomel Aaisyah Dhia Rana yang sentiasa menjadi perhatian ramai.


Tapi tahukah anda dan pernahkah anda melihat bagaimana wajah selebriti yang berstatus janda cun ini sebelum bergelar artis? Gambar di bawah ini adalah Che Ta yang menghiasi majalah Remaja semasa berusia 19 tahun. 



Apa macam? Cantik bukan? Hihii...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Write a Comment

PERINGATAN: Pihak F&S NETWORK tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian dari pihak kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

PALING HOT

Subscribe Now!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Top